jump cloud logo

מערכות שירותי ספריה (כמו Active Directory) הן בנות כמעט 20 שנה אך תשתיות המחשוב של היום כבר אינן דומות למה שהיה אפילו 10 שנים אחורה: כיום, עובדי הארגון משתמשים ביישומים הרצים על מערכות הפעלה שונות (Windows, macOS and Linux), הם מרבים לעבוד מרחוק בחיבור ל- WiFi, לפחות חלק מתשתיות הארגון נמצאות בענן, ורואים יותר פתרונות) SaaS חלקם אפילו מחליפים את חבילת האופיס ב- G Suite או באופיס 365).

כל השינויים הללו גורמים למערכות שירותי ספריה לפגר מאחור, וככל שהזמן עובר צצים עוד ועוד אתגרים שדורשים מאנשי הסיסטם ואבטחת המידע להשקיע משאבים ביצירת פתרונות ומעקפים על מנת לאפשר לארגון ולעובדיו להיות יצרנים אפקטיביים בעידן החדש ועדיין לקיים רמת אבטחה טובה.

הגיע הזמן לעשות את הקפיצה ולעבור לפלטפורמת ניהול זהויות מבוססת ענן – הכירו את פלטפורמת JumpCloud, מערכת Directory-as-a-Service.

פלטפורמת JumpCloud מחליפה את שירותי הספריה הישנים במערכת ניהול זהויות ריכוזית ויעילה – הכל ישר מהענן!

JumpCloud מבצעת אימות זהויות (Authentication), מתן הרשאות (Authorization) וניהול זהויות עובדים (Identity Management) עבור מחשבים, אפליקציות, ורכיבי תשתית ארגוניים, בין אם זה בענן או בשרת הפיזי.

JumpCloud מביאה חשיבה מחדש על Active Directory ו- LDAP ומציעה רשימה של פ’יצרים ויתרונות שהעיקריים שבהם:

·       הזדהות משתמשים מול מקור מרכזי, בגישה לעמדות העבודה (כולל המחשב הנייד), השרתים והיישומים הארגוניים, ואפילו לרשת ה WiFi הארגונית.

·       תמיכה ב- Single Sign-On (SSO).

·       מערכת ניהול משתמשים מרכזית – שירותי הספריה של JumpCloud מאפשרים ניהול של משתמשים, זהויות והרשאות. מעבר לכך, ניתן לנהל את כל זה עבור כמה תתי-אירגונים, והכל דרך פורטל מבוסס דפדפן פשוט להפעלה.

·       תמיכה בסביבות עבודה מעורבות ומגוונות – הפלטפורמה ישימה ואפקטיבית ללא תלות אם עובד התחבר לעבוד מהמשרד או מהבית, אם המשאב נמצא בענן או בשרת פיזי במשרדי הלקוח, או אם מערכת ההפעלה היא Windows, macOS או Linux.

·       אבטחת מידע קפדנית והדוקה – באמצעות הזדהות חזקה (MFA/2FA), אכיפת הצפנת דיסקים למחשבי המשתמשים, ניהול מפתחות SSH ועוד.

·       ייעול וחיסכון בזמן – באמצעות ניהול קבוצות משתמשים (הקצאה וביטול של הרשאות לקבוצה), כולל פורטל שירות עצמי של משתמשים.

·       חיסכון בעלויות – ביטול הצורך בשרתים ותוכנה למערכות שירותי ספרייה כמו Active Directory או OpenLDAP, וחיסכון בתקורות העבודה של ניהול ותחזוקה של מערכות אלו.

·       כוללת תמיכה בחיבור למערכות ליבה עסקיות כגון: G Suite™, Office 365™, AWS®, & SalesForce®.

פרולינק ניהול זהויות היא החברה הוותיקה והממוקדת ביותר בישראל בתחום ניהול זהויות.

הנכם מוזמנים ליצור אתנו קשר להתייעצות וסיוע בכל הקשור לניהול ובקרת הרשאות משתמשים במערכות.

פרולינק היא שותפה עסקית ומשווקת של JumpCloud.

למידע נוסף אודות המוצר