חברת אבקסה מצטרפת ל RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC

הוכרזה גרסה 5.3 של BeyondTrust PowerBroker Auditing & Security Suite

יולי 22, 2013

חברת אבקסה נרכשה על ידי EMC, תפעל תחת RSA – חטיבת אבטחת המידע.

חברת פרולינק, נציגת Aveksa בישראל, שמחה על הצטרפותה של חברת Aveksa לענקית התוכנה EMC, וצירופה לחטיבת אבטחת המידע RSA. אנו רואים פוטנציאל מעניין בשילוב היצע המוצרים לכדי פלטפורמה אחת . רכישת אבקסה תהווה את "כרטיס הכניסה" של EMC ו RSA לעולם בקרת ההרשאות, ותאפשר ללקוחות להבטיח קיום הרשאות גישה נאותות של משתמשים אל יישומים, בתוך תחומי הארגון ובענן.

החל משנת 2004 אבקסה מגדירה ומובילה את תחום בקרת ההרשאות בעולם, והיא ממוקמת בקביעות על ידי חברות מחקר בעולם כגון פורסטר וגרטנר כמובילה עולמית בשוק בקרת ההרשאות.

תחום בקרת ההרשאות הוגדר לאחרונה כ"מרכז הכובד" החדש של עולם ניהול הזהויות. טכנולוגיות בקרת ההרשאות שייכות קטגורית לעולם ניהול הזהויות, אך בשונה מהגישה המסורתית של מערכות לניהול זהויות, גישת Identity and Access Governance מספקת למשתמשים עסקיים ולבעלי המידע בארגון (ולאו דווקא לאנשי IT), תמונה מלאה ובשפה מובנת של כל הרשאות המשתמשים בכל מערכות הארגון, עם יכולת מעשית לאתר ולסגור חריגות אבטחה, במיוחד בארגונים עם תשתיות מורכבות.
חברת פרולינק המייצגת בישראל את אבקסה הטמיעה בישראל את פתרונות אבקסה במספר ארגונים פיננסיים וביניהם חברות ביטוח וחברות אשראי . פתרונות אלה מוטמעים בעשרות חברות ענק בעולם.

קישורים רלוונטיים:
• מאמר באתר חברת EMC אודות חשיבות הטכנולוגיה של Aveksa והרכישה מבחינת EMC

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן